Ezalor, the Keeper of the Light.
เป็นฮีโรที่สกิลแรงมากๆ เป็นตัวป่วนคู่ต่อสู้ได้ดีทีเดียว ถือว่าเป็นตัวหนึ่งที่น่าเล่นมากๆ สามารถเล่นได้หลากหลายแนวเลยทีเดียว
Unnamed, the Nyx Assassin.
เป็นสายฆ่าที่โหดตั้งต้นเกม ความสามารถค่อนข้างรอบด้าน และเก่งมากพอที่จะบุกเข้าไปลอบสังหารในวงล้อมของคู่ต่อสู้ พร้อมกับคอมโบสกิลโจมตีสร้างความเสียหาย และกดดันได้อย่างยอดเยี่ยมทั้งในเลนและแบบร่วมทีม
Visage, the Necro’lic.
อีกหนึ่งฮีโร่ตัวฆ่าที่น่าจับตามองมาก มันได้รับความนิยมอย่างมากใน Dota ภาคแรก ความสามารถของมันนั้นแสบรอบด้านเลยจริงๆ นอกจากโจมตีแล้วมันจะเป็นตัวป่วนที่ลดความสามารถของคู่ต่อสู้ได้ดีมากและอัลติของมันยังสามารถเรียกซัมมอนออกมาจึงทำให้มันแกร่งขึ้นอีก
Neutrals damaged by an invisible enemy will now try to run away.
SPECTATING
Multiple tweaks to director events and framing.
Fixed particle effects sometimes not drawing while in Player Perspective mode.
UI
Added notification for when a Tournament has a live game currently running.
The kill card now shows a randomly selected item that the killer is wearing. Also reduced its size.
Fixed equipping an item in the backpack not jumping to the correct hero in the loadout
Added Buyback to the spectating stats dropdown.
Added a cooldown for being able to find a match when a player declines or abandons a game.
VISUALS
Fixed Rubick retaining incorrect skins from stolen abilities when returning to his normal model.
Meld damage display is now only shown for successful hits.
BOTS
Significant revision of how bots determine their strategic desires.
Roshan desire has been significantly reworked. It's now based on how quickly Roshan can be killed given the available heroes and how quickly enemies can show up.
Evasion desire is now more granular. Things like Blade Fury now cause a range of evasion desire based on the bot's current health.
Fixed case where bots were trying to path to an invalid location when defending their base.
Made bots more aggressive about attacking when defending a lane.
Cleaned up inferred human modes for pushing and defending lanes.
Made bots less concerned about distance when considering an attack on a pinged target.
Fixed bug that made pinged towers less likely to attract allied bots that were doing other high*priority stuff.
Tuned retreat desire values when hurt and close to the fountain.
Made bots somewhat more likely to buy a flying courier.
WORKSHOP
Added a new Import Wearable option to the Publish New Item section of the in*game workshop UI. It will compile, validate, and preview your model before you submit it. When submitting, it also packs the files into a format that makes it much easier for us to bring it into the game.